חדשות קידום אתרים ואינטרנט
עמוד בית arrow שירותי החברה arrow כתיבת תוכן שיווקי
כתיבת תוכן שיווקי
כתיבת תוכן שיווקילא כולם אוהבים לקרוא, ובטח לא להעמיק בטקסטים, מה שמשאיר לך שורה, אולי שתיים בשביל לתפוס את הלקוחות שלך ולהכניס אותם פנימה לתוך הטקסט. גם כותרות יעזרו - ברורות, מושכות, מגרות. אבל זה לא נגמר כאן. אם לא תעניין אותם בהמשך, תחדש להם ותפתיע אותם, הם יקליקו למקום אחר.
   

תוכן שיווקי כחלק מאסטרטגיה שיווקית

התוכן השיווקי הוא לב ליבו של האתר, ויש לו מספר תפקידים חשובים: הוא מעביר מסרים לקהל היעד, מסביר לו על מכלול השירותים שהחברה מספקת, וחשוב מכל - מבדיל אותך מהמתחרים באמצעות הבלטת היתרונות שלך. התוכן השיווקי באתר יוצר שפה המשותפת עם הלקוחות שלך, לכן הוא חייב להיות מעניין, מקצועי וברור. יש להשתמש בשפה שהלקוחות שלך מבינים ובאותם מושגים מקצועיים שהם משתמשים. עליך לספק להם את כל האינפורמציה שהם צריכים.
 
אז איך לכתוב תוכן שיווקי?
 
בפן הטכני - התוכן באתר האינטרנט שלך חייב להיות בנוי בצורה כזו שמנועי החיפוש יאהבו אותו, וכדי שהם יאהבו אותו, הוא חייב להיות כתוב לפי יעדים מוגדרים. בדרך כלל, בעמודי תוכן שיווקי תמצא חזרה על מילות מפתח, מושגים ג'נריים מוכרים, כותרות ברורות וחלוקה לפסקאות.
ואז, אם עשית הכל נכון, דאגת לתוכן שיווקי עם ערך מוסף, ולבנייה נכונה של תוכן, לא רק שתתחיל לראות שינוי בתנועת הגולשים באתר ותקבל דירוג גבוה, אלא תיווכח שהגולשים נשארים יותר זמן באתר שלך.  

 
qualifiedlogo.jpg              
עדכוני RSS
rss-icon.jpg
בין לקוחותינו
שאל שאלה

יש לך שאלה ואת/ה רוצה לקבל תשובה מקצועית ומהירה?
את/ה מוזמנ/ת לשאול אותנו ונשיב לך בהקדם.

required field
required field
required field